Skarbonka

niedziela, 21 czerwca 2015
data:post.title
Witajcie;) Wiem,nie było mnie długo,to fakt,ale na swoje usprawiedliwienie zdradzę Wam,że to przez chorobę,która mnie ostatnio dopadła-złapałam anginę i nie mogłam się jej pozbyć przez trzy tygodnie! Nie mogę dojść do siebie-seria antybiotyków osłabiła mnie bardzo. Poza tym zbliża się koniec roku szkolnego,więc zdradzę kolejny sekret-wraz z moją córeczką,która kończy zerówkę przygotowujemy małe upominki dla dzieci z grupy i opiekunów;) Oczywiście pokażę efekty naszej wspólnej pracy,ale dopiero po wręczeniu upominków;) A ostatnio skończyłam robić dla dzieci taką skarbonkę. Myślę,że jedną z jej zalet jest to,że nie można jej otworzyć;)

Różyczki i środeczek oczywiście z zimnej porcelany;) Jak Wam się podoba? Pozdrawiam;)

2 komentarze

  1. ładniutka skarbonka:)
    Ja bardzo lubię nie otwierane skarbonki - wtedy mam pewność że coś uzbieram :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie tajemna wieża!
    aż szkoda ją unicestwiać,
    choć z pewnością warto zdobyć!

    OdpowiedzUsuń