Upominki

poniedziałek, 29 czerwca 2015
data:post.title
Witajcie,obiecałam,że pokażę upominki jakie przygotowałyśmy z moją córeczką z okazji zakończenia zerówki dla jej koleżanek i kolegów oraz opiekunów;) Pracowałyśmy etapami,najpierw myślałyśmy nad projektem,potem przygotowywałyśmy masę porcelanową,następnie barwienie masy i w końcu lepienie figurek;) Grupa liczyła 25 dzieci,z tego tylko 7 chłopaków;)Dla dziewczynek lepiłyśmy kolorowe aniołki w sukieneczkach,a dla chłopaków ludziki w barwach wojskowych w czapeczkach z daszkiem;) Dla Pań,które cały rok szkolny czuwały nad bezpieczeństwem całej grupy i przekazywały potrzebną wiedzę dla dalszej edukacji przygotowałyśmy figurki siedzące na nóżce lampki do wina;) Tak jak pisałam na początku wszystko robiłyśmy etapami-zajęło nam to sporo czasu ale warto było sprawić radość dzieciom i opiekunom;). Kiedy figurki dobrze już wyschły,polakierowałyśmy je, zabezpieczając  przed wilgocią. Powiem Wam szczerze,że najdłużej zastanawiałam się nad upominkami dla chłopaków,bo wiecie jak to jest-dziewczynkom jakoś tak łatwiej mi coś wykonać-dodasz jakieś pióreczko,sypniesz brokatem,dodasz wstążeczkę i dziewczynka zachwycona,a chłopak...Na szczęście małe ludziki z kolorach moro spodobały się;)




2 komentarze

  1. Wszystko śliczne i takie słodkie uśmiechnięte buzie :)
    Mam to samo róż brokat i dziewczynka zachwycona a chłopaki z tym już gorzej coś pomyśleć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne laleczki ;) Podziwiam za wytrwałość. I świetne kolorki wymyśliłyście dla chłopców ;)

    OdpowiedzUsuń