Bałwanki z zimnej porcelany;)

sobota, 5 grudnia 2015
data:post.title
Witajcie kochani;) Dzisiaj mam propozycję dla posiadaczy Facebooka;) Zorganizowałam zabawę,w której można stać się posiadaczem białego,maleńkiego przyjaciela w cieplutkiej czapeczce;) Kochani 10 grudnia wylosuję 2 osoby,do których pojadą bałwanki;) Także chętnych zapraszam serdecznie na moją stronkę tutaj https://www.facebook.com/Elfeys-916706435028973/,tam dowiecie się o szczegółach. A dla Was kochani,którzy nie posiadacie Facebooka,a odwiedzacie mnie tutaj również przygotowałam niespodziankę,ale o tym w poniedziałek;) Pozdrawiam Was serdecznie ;)

16 komentarzy

  1. Och cudeńka piękne ! Już byłam na fejsie :) Polubiłam, udostępniłam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooohoho, pędzę się dołączyć :) A że jestem jaka jestem (żeby nie powiedzieć pazerna :D) to tutaj wrócę w poniedziałek :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bałwanki są prześliczne, jak z bajki :-). I mają cudne ubranka :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję-podobają mi się słowa''jak z bajki'' ;)to miłe;)

      Usuń
  4. Urocze bałwanki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń