Rodzinny wieniec

poniedziałek, 28 grudnia 2015
data:post.title
Kochani witam Was serdecznie po świętach;) U mnie święta minęły szybko,choć spokojnie;)w gronie najbliższych ,bez śniegu i z temperaturą ponad 10 na plusie;) Jak pewno zauważyliście dodałam zdjęcie na głównej stronie i uzupełniłam troszeczkę swojego bloga w podstawowe informacje o sobie i zimnej porcelanie;) Uczę się pilnie;) Bardzo Wam dziękuję za życzenia świąteczne-te tutaj na blogu jak i na Facebook;) Jesteście kochani;)
Przed świętami stworzyłam wieniec rodzinny;)To było nie lada wyzwanie.,ale efekt końcowy spodobał się i to się liczy najbardziej;) Na wianku z siana i kory siedzi cała rodzina spoglądając na pływające świece;) Figurki powstały z zimnej porcelany,dłonie wykonałam  z masy super sculpey.






 Pozdrawiam Was serdecznie;)

15 komentarzy

  1. Niesamowite! Rodzinka siedzi jak przy ognisku :-). Jak pięknie układają się tkaniny...Ciekawa jestem ile czasu zajmuje Ci stworzenie jednej postaci?
    PS.
    Marta, wysłałam Ci maila 11 grudnia ale na adres na onecie, nie wiem czy jest aktualny i czy w związku z tym odczytałaś wiadomość. Daj znać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatko;)Odczytałam wiadomość kochana i jutro wyślę paczuszkę;)Przepraszam za spóźnienie,mam nadzieję,że mi wybaczysz;)
      A stworzenie jednej postaci zajmuje mi od 3 do 5 godzin w zależności od wielkości,pozycji,ułożenia włosów. Nie liczę czasu wysychania. Wysychanie jednej figurki trwa około tygodnia,ponieważ tworzę ją etapami.Pozdrawiam serdecznie;)

      Usuń
  2. Świetna praca i na pewno pracochłonna. Pięknie wykonujesz figurki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu;)Tak praca bardzo czasochłonna,ale jeśli kocha się to,co się robi,to tworzenie staje się czystą przyjemnością;)

      Usuń
  3. Widziałam przed chwilą na Facebooku i jestem zachwycona ! Wyglądają pięknie ! Kolory są tak soczyste, że mam wrażenie że są z lukru i chętnie bym je zjadła hiih. Pięknie! Jesteś Kochana niesamowicie precyzyjna w tym co robisz i uwielbiam Twoje figurki, ach na patrzeć się nie mogę <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  4. jest niesamowity, piękny, jestem pod ogromnym wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję;)Każda praca wykonana z zimnej porcelany daję mi niesamowite uczucie spełnienia;)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. ;)Dziękuję Gosiu;) Może kiedyś osiągnę tytuł mistrza;)Chciałabym bardzo;)

      Usuń
  6. Napatrzeć się nie można :) PIĘKNE!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna praca!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Witaj...promarkery zostawiają barwę np na drewienkach, wycinankach, nic nie robiłam z zimnej porcelany stawiam że na 99% poradzą sobie :)Wzajemnie wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo;) No muszę się skusić na promarkera i spróbować;)

      Usuń
  8. Niesamowite! Jestem pod ogromnym wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń